Metoda Dukana   |    Przepisy    |    Dozwolone produkty    |    Forum
REKLAMA
   
dodany przez: torini, dnia: 26-10-2012
Placek z otrębów owsianych
Ulubione 40
Pyszny placuszek na co dzień
© torini
Składniki (1 porcja)
  •  3 łyżki otrąb (czy otrębów) owsianych
  •  1 jajko
  •  łyżka białego, chudego sera
  •  sól dietetyczna
  • Sposób przyrządzenia

    Do miseczki wsypujemy otręby, biały ser, jajko. Mieszamy, solimy, wlewamy na małą patelenkę bez tłuszczu. Smażymy kilka minut, przerzucamy na drugą stronę. Dajemy placuszkowi kilka minut i gotowe. Smacznego :)

    Ja jem ten placek na śniadanie. Dodatki mogą być różne, wędlinka, biały serek, warzywa, serek Danio light - co lubicie.

    Komentarze

    Ikona komentarza Scathine (dodano: 12-04-2013)
    Ja również robię jeden większy :) Wyszedł fantastycznie, idealny na śniadanie :)
    Ikona komentarza Andi (dodano: 08-04-2013)
    też wolę mniejsze a kilka, właśnie jem z szynką drobiową :-)
    Ikona komentarza torini (dodano: 28-10-2012)
    cieszę się że smakowało :) ja robię jeden większy placek i wcinam z różnymi dodatkami :)
    Ikona komentarza ollie (dodano: 27-10-2012)
    Wyszły mi trzy małe, dość grube placuszki (gdyż masa wyszła gęsta). Pyszne! Szczególnie posmarowane serkiem :)
    Dodaj komentarz

    Aby dodawać komentarze, musisz się zarejestrować.

    [zaloguj się] [rejestracja] [zapomniałeś hasła?]

    Twitter
    Rss
    Facebook
    Opis diety
    REKLAMA
    REKLAMA
    © 2010-2014 www.dukania.pl. Zdjęcia i ilustracje umieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim. Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania lub wykorzystywania bez zgody ich właścicieli.

    Reklama | Regulamin | Polityka prywatności
    Uwaga! To nie jest strona medyczna, tylko zbiór przepisów zgodnych z wytycznymi diety proteinowej doktora Dukana. Zanim rozpoczniesz dietę, skonsultuj się z lekarzem lub zawodowym dietetykiem oraz przeczytaj książkę pt. „Nie potrafię schudnąć”.